Bloczki firmowe

0
274
Rate this post

Bloczki firmowe, dodatkowa funkcjonalność

Jeśli prześledzimy, jakie były trendy designerskie na przykładzie konkretnego artykułu jakim są bloczki firmowe, okazuje się że w ciągu ostatnich dwudziestu lat, przód składał się z najczęściej z nazwy firmy lub czasami nazwy jednego z produktów firmy z wizualnie atrakcyjną ilustracją lub wzorem, aby przyciągnąć klienta, podczas gdy część tylna zawierała szczegółowe informacje o firmie – statystyki, zalety produktu, szczegóły dotyczące zamówień, lokalizację firmy i dane kontaktowe – wszystko, co mogłoby zainteresować klienta i umożliwić mu zakup produktu.
Dzisiejsze bloczki firmowe są nadal choć już zdecydowanie coraz rzadziej używane jako reklama, a także wygodny sposób prezentacji informacji kontaktowych firmy. Obecnie jednak coraz częściej są wyposażane w funkcjonalność, jaka nie była zbyt popularna przed laty – mianowicie mają za zadanie zaintrygować odbiorcę, a w dalszej kolejności skłonić do głębszego zainteresowania informacjami na temat firmy zamieszczonymi na stronach internetowych.