Dzisiejsza konkurencja na rynku jest olbrzymia. Wiele znanych marek w celu przyciągnięcia klientów wprowadza bony rabatowe. Na czym one polegają? Przede wszystkim dzięki tym bonom mamy możliwość zakupu wybranego towaru po niższych cenach. Wydaje się, że bony rabatowe są przyczyną większych strat finansowych dane marki za sprzedane produkty. Nic bardziej mylnego. Bony zachęcają większą ilość klientów do zakupu sprytnie przesuwając krzywe popytu i podaży. W ten sposób śmiało można stwierdzić, że marka wiele zyskuje dzięki wprowadzaniu bonów rabatowych. Nie dość, że przyciągną więcej potencjalnych konsumentów, to jeszcze marka w ich oczach staje się bardziej atrakcyjna i prawdopodobnie w przyszłości wrócą do zakupów. Bony rabatowe stosunkowo łatwo jest wyszukać. W tym celu pomocny bywa internet. Jest wiele stron sortujących dane bony w danych sklepach. Wystarczy tylko je znaleźć, wybrać te najbardziej odpowiednie i można wpaść w szał zakupowy oszczędzając na nich całkiem niezłe pieniądze.