Dobra reklama to podstawa
Od stworzenia własnego produktu do jego sprzedaży jest daleka droga. Przed wszystkim o tym, że etap produkcji jest zakończony, wiemy tylko my, póki nie poinformujemy o tym ewentualnych nabywców. Jak to zrobić? Możemy oczywiście postawić na pocztę pantoflową. Jest to prosta forma reklamy, przynosząca jednak marne efekty. Postawić trzeba na taką formę przekazu, który w krótkim czasie dotrze do szerokiego grona odbiorców. Początkującego przedsiębiorcy raczej nie stać na reklamę w telewizji ogólnokrajowej. Warto jednak sprawdzić jakie ceny oferuje lokalna stacja telewizyjna lub radiowa, jeśli takie oczywiście są. Drugim kanałem informacyjnym jest internet. Tu również reklamą możemy zająć się sami, wykupując na przykład odpowiednią usługę od popularnych kanałów społecznościowych, lub też zwrócić się do specjalistów, którzy sami dotrą do grupy potencjalnie najbardziej zainteresowanej naszym produktem.
Jeśli nasza działalność nie opiera się tylko na działaniu w sieci, dobrze jest nie zapominać o rzeczywistym wymiarze reklamy. Tak więc druk katalogów reklamowych, ulotek i broszur, czy też produkcja takich przedmiotów reklamowych jak długopisy czy kubki z logiem, może być wskazaną inwestycją. Produkty te będą niezbędne, jeśli chcemy wziąć udział na przykład w targach danej branży.