Marketingowa klasyka
Coraz większą część rynku reklamowego zajmują nowoczesne technologie. Otwierają one nowe możliwości dotarcia do coraz szerszego grona odbiorców. Wiele firm skupia się jedynie na wykorzystaniu internetu jako płaszczyzny reklamowej. Powinniśmy jednak pamiętać, że znaczna grupa odbiorców nie jest podatna na tego typu kampanie. W przypadku osób, które nie poruszają się biegle w środowisku nowoczesnych mediów powinniśmy zastosować klasyczne rozwiązania. Nieustającą popularnością cieszą się plakaty, banery lub naklejki reklamowe. Nowoczesny marketing działa w sposób globalny. Za pośrednictwem klasycznych rozwiązań jesteśmy w stanie dotrzeć do lokalnego odbiorcy. Sami podejmiemy decyzję o lokalizacji przeprowadzonej kampanii. Od tego czynnika w bardzo dużym stopniu zależy jej powodzenie. Ponadto są to dosyć tanie rozwiązania. Do ich wykorzystania nie potrzebujemy długotrwałego opracowywania odpowiedniej strategii. Do potencjalnego klienta dotrzemy w sposób prosty i skuteczny. Najlepszym rozwiązaniem jest połączenie obu tych aspektów w celu maksymalizacji zysków.