Reklama podświetlana

0
293
Rate this post

Jak skutecznie się reklamować?

Według statystyk najbardziej kosztowną formą reklamy jest zamieszczenie jej w telewizji – kilkadziesiąt sekund na ekranie w wiodącej stacji (zwłaszcza w godzinach największej oglądalności) może kosztować nawet kilkaset tysięcy. Pomniejsze, regionalne stacje mają z reguły dużo niższe stawki, ale wciąż ta forma reklamy pozostaje zbyt drogą i nieosiągalną dla większości przedsiębiorstw. Koszt zamieszczenia reklamy w prasie jest uzależniony od tego, jakie czasopismo wybierzemy – wiadomo, że te najbardziej poczytne magazyny zażądają większych kwot niż kolportowany regionalnie tygodnik. Innym sposobem na zareklamowanie się jest aktywność w social mediach – facebook staje się co raz popularniejszym narzędziem do reklamowania produktów i usług, a niejednokrotnie również do ich sprzedaży. Oczywiście reklama w miejscu, w którym działalność jest prowadzona także jest bardzo ważna – jedną z opcji jest reklama podświetlana tuż przed zakładem lub w jego pobliżu (na przykład nieopodal najbliższego skrzyżowania).