Jednym ze sposobów na reklamę jest wykorzystanie różnego rodzaju stojaków reklamowych. Zaletą takiego rozwiązania jest fakt, że można je łatwo przestawiać z miejsca na miejsca, a także zmieniać grafikę.
Potykacze reklamowe to popularne stojaki wykorzystywane zazwyczaj na zewnątrz przed różnymi obiektami. Często ustawia się je na przykład przed restauracjami i sklepami, gdzie informują o bieżącej ofercie i zachęcają klientów, żeby weszli do środka. Dostępne są różne rodzaje oraz rozmiary potykaczy, np. niskie i wysokie, dwustronne i jednostronne. Zazwyczaj są one wykonane z profili aluminiowych. W przypadku stosowania takich stojaków na zewnątrz warto wybrać model, który jest dodatkowo zabezpieczony przed działaniem warunków atmosferycznych.
Możliwości wykorzystania potykaczy reklamowych są bardzo duże, pozwalają one na ogromną elastyczność. Ustawia się je także wewnątrz budynków, np. hal targowych. Jest to prosty sposób na reklamę firmy i dodarcie do klienta z najważniejszymi informacjami dotyczącymi oferty.