Reklama zewnętrzna
O reklamach wiemy już niemal wszystko. Atakują nas z pierwszych i ostatnich stron gazet, przerw w telewizji, z radia, internetu… Niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego jak mocno reklama oddziaływuje na nasze wybory. Niezależnie czy jest to reklama zewnętrzna, czyli reklama outdoor Poznań, czy też nadawana w mediach. Po prostu jesteśmy na nią podatni. Pierwszy typ reklamy to taka, która jest umieszczana poza miejscem zamieszkania potencjalnego klienta, którego przedsiębiorca chce skusić na swój produkt. W ten sposób można dotrzeć do konsumenta niemal w każdym miejscu, nawet wtedy, gdy nie ma on czasu siedzieć w domu. Reklama outdoor Poznań stała się niezwykle popularna w naszym kraju. Jedną z jej form jest wykorzystywanie wizualnej elektronicznej komunikacji, dzięki czemu można dotrzeć ze swoim przekazem w określonych porach i w określonej lokalizacji. Gdy jeszcze dopasuje się do tego odpowiednią treść klient trafia w sieć reklamodawców. Ponadto do reklamy zewnętrznej zaliczamy również mniej skomplikowane metody, które wszyscy doskonale znają. Wśród nich są tablice reklamowe, billboardy, citylighty, a także tradycyjne słupy ogłoszeniowe znane już z okresu międzywojennego. Ponadto coraz modniejsze jest reklamowanie na tablicach elektronicznych na przystankach autobusowych oraz specjalnie przystosowanych telebimach. Czasami wykorzystuje się również wielkoformatowe plakaty i okleja nimi budynki. To jednak wymaga pozwolenia i nie zawsze jest mile widziane przez mieszkańców miejscowości.