Reklama w komunikacji miejskiej

0
86
Rate this post

Nowa forma reklamy

Rolą mediów jest informowanie nas o ważnych wydarzeniach w kraju i na świecie. Ale oczywiście na tym ich rola się nie ogranicza. Dodatkowo muszą dostarczać nam rozrywkę, umilać czas, relaksować nas, a do tego reklamować różne produkty i usługi. My za to na reklamy najczęściej staramy się nie zwracać uwagi – często nawet na reklamie przełączamy kanał na inny. Dlatego reklamowanie produktów idzie ciągle do przodu. Dziś jedną ze skuteczniejszych form reklamy jest promowanie się w mediach społecznościowych. Taka reklama trafia do dużego grona odbiorców, jest przekazywana dalej i do tego jest bardzo skuteczna. Jedną z równie nowych form promowania produktów jest – reklama w komunikacji miejskiej. Przedsiębiorca może sobie wykupić miejsce na autobusie i przedstawić swój produkt. Taka forma promowania ma jedną dużą zaletę – każdy z nas (niekiedy nawet nie chcąc) będzie zmuszony taką reklamę oglądać, chociażby jako pieszy, nie mówiąc już o osobach, które podróżują. Takiej reklamy nie możemy wyłączyć, nie możemy jej zablokować – taka reklama nas po prostu będzie atakować z każdej strony i trudno będzie nam przejść nam wokół niej obojętnie. Dla produktów reklamowanych to bardzo duży plus. Reklama w komunikacji miejskiej ma nawet większy zasięg niż Internet. Być może w przyszłości to właśnie banery na autobusach będą się częściej pojawiać niż nowe strony internetowe z tymi produktami. Koszty takiej reklamy powinny się bardzo szybko zwrócić. Większość osób jest wzrokowcami więc na długo zapamiętają taką „obwoźną” reklamę.